Pancakes'y z odżywki białkowej - przepis na pyszne śniadanie


Miało być i kulinarnie więc na wstępie postanowiłam Wam zaserwować pyszne śniadanie - lub deser jeśli ktoś preferuje placuszki na słodko :) Są niesamowicie lekkie i pyszne oraz łatwe i szybkie do zrobienia ;) Mam nadzieję, że przepis się przyda i z chęcią poznam Wasze pomysły na pyszne, zdrowe śniadania :)

Porcja dla 1 os.
🍴2 jajka
🍴ok. 20g białka o smaku waniliowym, czekoladowym lub innym ulubionym - ja użyłam ciasteczkowego 😊
🍴Szczypta soli
🍴2 łyżki wody
🍴Szczypta sody
🍴Stewia jeśli ktoś lubi bardzo słodko 😛 ok. 0.5 łyżeczki
🍴Opcjonalnie łyżka mąki żytniej razowej (nieobowiązkowo - bez niej będą lekkie piankowe z tym, że trzeba uważać przy smażeniu i odwracaniu aby się nie rozleciały ale bez mąki w smaku są rewelacyjne - z mąką nieco cięższe no i bardziej sycące :))


Białka ubijamy na sztywną pianę ze szczyptą soli. Pozostałe składniki mieszamy na gładką masę i dodajemy do piany mieszając delikatnie aby nie zatracić tej piankowej konsystencji 😊 smażymy na oliwie z oliwek lub oleju kokosowym.
Polewę zrobiłam z jogurtu naturalnego z odrobiną dżemu niesłodzonego 100% owoców 😛 Smacznego! 💪

 

PS.: Porcja ze zdjęcia na 2 osoby - 12 placuszków :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Thank God It's Cheat Day! , Blogger